wtorek, 3 października 2017

Pozbawiona dzieciństwa...


Czy jestem opętana?....
Po tej wypowiedzi na końcu zostaw komentarz, w którym napiszesz co o mnie sądzisz.

Znalezione obrazy dla zapytania odchodzę
Obniżony nastrój, przygnębienie, zmniejszona energia i aktywność, utrata zainteresowań, osłabienie koncentracji, niska samoocena, mała wiara w siebie, pesymistyczna ocena przyszłości, brak planów na przyszłość, zmniejszony apetyt, bezsenność, pustka, lęk, ciągłe zmęczenie.


 Chcę, abyś był blisko. Przytul i nic nie mów.

Często się bałam, płakałam w pokoju.
Chciałam uciekać z domu.
Dziewczyna bez planów ...
Bałam się wejścia do domu, ale poza domem było jeszcze gorzej.
Nie chciałam wychodzić.
Obecnie jestem wszystkim zmęczona.
Nie umiem już kochać.
Nie oceniaj mnie za szybko.
Nie patrz w moje smutne oczy.
Przelały już litry łez.
Wspieraj mnie. Bądź blisko.
Pokaż mi jak kochać i żyć.
Nie mam siły, aby ktoś znowu mnie skrzywdził..
Ojcze, przecież, Ty mnie zniszczyłeś. Umarłam od środka. Piłka w grze po Twojej stronie.


Znalezione obrazy dla zapytania pozbawieni bezpieczeństwa cytaty

Wiecie co jest najgorsze, że wśród ludzi muszę udawać wesołą i zabawną dziewczynę...
Siedząc w pokoju pomiędzy czterech ścian czuję się bezpiecznie, ale to tylko złudzenie.

Problemy z ojcem zdołowały mnie do końca.
Niby jestem tę dziewczyną, która nigdy się nie poddaję! ale...........

Podobny obraz


Co Wy o mnie wiecie? 
Ja, przechodziłam codzienne piekło.
Co Wy wiecie?
Jak nie chce się wracać do domu, jednakże nawet się z niego nie ma sił wychodzić....
Jak to jest, gdy brzuch boli z nerwów, strachu....
Patrzeć, gdy bełkoczą coś pod nosem...
Nigdy nie zrozumiecie jak to jest bać się bez powodu, o wszystko...
Każdego dnia lęk, że to co zdobyłeś szybko się straci.
Nie zrozumiecie, że nie potrafię inaczej żyć.
Lęk jest moim życiem, a strach bliźniaczy brat.
Nie wiecie jak to jest całe życie być gorszym.
Mam mniejsze poczucie wartości.
Najczęściej, najłatwiej nazwać mnie słabym człowiekiem, nieśmiałymi.
Poprzez utratę bezpieczeństwa nigdy nie będę taka jak Wy!
Nie znacie tych słów, co ja usłyszałam, obrazów, które mam w pamięci.
Nie zrozumiecie dlaczego wolę być sama, siedzieć w tej ciszy.
W samotności jest mi dobrze, dlatego często jestem odludkiem.
Nigdy nie zrozumiecie czemu jestem wrażliwa, delikatna.
Nie chcecie wiedzieć jak to było patrzeć na to wszystko....
Słyszeć te wszystkie słowa, które padały. Widzieć i doświadczać to co mnie skonstruowało.
Wy chcecie mnie tyko oceniać... Nazywać słabeuszami, cieniasami. 
Nie wiecie jak ciężko zbudować mi jakieś dobrej relacji - niekiedy to wielkie wyzwanie. 
Życie wśród ludzi jest - nienaturalne....
Nie przeszliście tego, więc nie rozumiecie.
 OKRADZIONA Z DZIECIŃSTWA!
W wieku kilku lat przeżyć to wszystko, mimo tego chcę być normalna.
Mam wielkie życiowe doświadczenie. Dało mi to wielką mądrość.
Ponoć wielkie siły we mnie drzemią. 
Sama nie wiem kim jestem...
Nie wiem, że mogę porzucić ofiarę przeszłości.
Jestem napełniona ciepłem, empatią, a Wy nie.
Nie wiecie, że ciągle się boją, a robię wszystko, by żyć. 
Spokój bez powodu?  na zawsze?....
Pokochaj swoje ograniczenia i słabości. 
Nie będę porównywać siebie do innych, ponieważ Wy jesteście zupełnie różni....
Nie zrozumiecie, bo tego nie przeszliście. 
Nie żyję Waszym życiem, ani Waszymi opiniami.
Nie potrafię odpuścić gniewu i złości....

Podobny obraz


CZYM MIAŁEŚ TRUDNIEJ, TYM JESTEŚ SILNIEJSZY!

Zapraszam:
Fb: https://www.facebook.com/Wojowniczka-%C5%BCycia-792447947584139/
E-mail: wojowniczkaa@onet.pl

Pozdrawiam. Wojowniczka

3 komentarze:

  1. Zamknij oczy i pomyśl o tym, co już masz, co osiągnęłaś, o tym, czego inni nie mają i nie mogą mieć, aie nie skupiaj się na problemach. Widzisz to, czego inni nie widzą. Gdybyś mogła zmienić świat na lepsze, powstrzymałabyś całe zło, aby dobro nad nim górowało. Tylko nieliczni to potrafią. Próbujesz poznać siebie, wyleczyć się z tego przekleństwa, ale to nie przekleństwo. To inni tkwią w przekleństwie, nawet nie zdają sobie sprawy, jak bardzo. Starasz się odkryć prawdę. Jak chcesz to odkrywaj, nie zniechęcam cię. Być może coś znajdziesz. Mi to już wisi. Pamiętaj, żeby własne zdanie kształtować analizując zdania innych, a nie bezmyślnie wcielać je w życie. Nie na tym polega bycie sapiens homo sapiens. Zwykły homo sapiens wciela te zdania w życie, albo OCENIA wszystko, bo nie chce myśleć, chce, aby ktoś pomyślał za niego. Człowiek to stworzenie stadne i bez innych nie wyobraża sobie życia. Sapiens homo sapiens najchętniej żyłby w izolacji, albo w wąskim gronie, ale cywilizacja jednak na to nie pozwala. Co więc pozostaje? Tego nie wiem i nie wiem, czy chcę wiedzieć. I tak, muszę ci pogratulować. Szkoda, że nie można dostać nagrody z tego tytułu. Czekaj, czekaj... Biblia chyba coś mówi na ten temat. Człowiek w końcu stawia sobie pytanie: po co cierpi? To już jest filozofia, a nawet ja tego nie ogarniam. A żeby dojść do jakiegoś porozumienia z kimś w tej kwestii to naprawdę musiałby stać się cud.
    Nie patrz na świat pesymistycznie. Nie patrz na świat optymistycznie (bo jak po tym wpadniesz w deprechę, to czujesz się znacznie gorzej - coś chyba jak skutki zażywania ekstazy). Myśl realistycznie. Bądź cierpliwa. Nie trać tej siły, którą masz, lub miałaś, w sobie. Jeśli miałbym coś jeszcze napisać, to napiszę tylko tyle "złoty środek".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa! Dały do myślenia!
      Jesteś wspaniałym człowiekiem. Nikt nie mówił. że życie będzie proste.
      Ważne , aby cieszyć się z tych małych rzeczy!
      Pozdrawiam. Jeśli zapragniesz napisz na emaila: wojowniczkaa@onet.pl

      Usuń
  2. Wizyta u psychologa to inwestycja w siebie i swoje zdrowie psychiczne. To okazja do zrozumienia siebie i swoich emocji, a także nauczenia się skutecznych strategii radzenia sobie z trudnościami. Psycholog z https://psycholog-ms.pl/ może Ci pomóc w tym procesie.

    OdpowiedzUsuń

Popychadło

Popychadło - to właśnie ja. Cześć, jestem młodą dziewczyną, bez własnej wartości. Moja godność przeminęła z dzieciństwem. Nie mam sił, aby p...